מה שלא עושה הטבע עושה הצבע

בעבר נעשתה צביעת דירה בדרך כלל לקראת חג הפסח חידוש הדירה וצביעתה לקראת החג השרתה אוירה של חג ונקיון. כיום צביעת דירה היא לא רק נקיון אלא עיצוב הדירה והענקת מראה ייחודי לדירה. תחום האופנה בעיצוב הבית לא נח לרגע כל יום ישנם חידושים אחרים בתחום בכל יום יוצאת אופנה חדשה לעיצוב הבית ומכיון שכך צביעת דירה זה כבר לא מה שהיה. בעבר היה טרנד לצבוע את הבית בלבן היו תקופות שלבן היה הצבע השולט כיום הצבע הלבן הולך ונעלם משתמשים בו בעיקר לציבעת השירותים והאבטיה למרות שכבר גם בחדרי האמבטיה ישנם חידושים בתחום הצבע וניתן היום לחדש את האמבטיה באמצעות צביעה לאמבטיה מודרנית ומגוונת.

כאשר ניגשים לנושא כמו עיצוב הבית תמיד נתקלים בקשיים כיצד לייצר תחומים והבדלים בין החדרים רוב הדירוךת המשופצות היום מחברות בין המטבח לבין הסלון כדי ליצור מרחב גדול והרגשה של בית גדול אך כאשר ישנו מרחב פתוח וגדול כמו במקרה כזה או במקרים אחרים כגון לופטים למיניהם שם ישנו שטח גדול ורחב ופתוח ישנו רצון לתחם את הגבולות אחת השיטות היא לתחם באמצעות צבע לקירות. תיחום באמצעות צבע נעשה על יד שילוב של כמה גוונים בחלל החדר כך נוצר אפקט של שוני בין הקירות השונים ומתקבל תיחום של חלל החדר.

גם חברות הצבעים הבינו את הרעיון של עיצוב הבית על ידי שימוש בצבעים ומייצרות היום מגוון רחב של צבעים דקורטיבים וצבעים בעלי אפקטים שונים המגוון הרחב של צבעים וגוונים שונים נותן לנו את האפשרויות הרבות ליצור בכל בית את בית חלומותינו. עיצוב הבית על ידי צבעים

עיצוב הדירה משתנה בהתאם לטעם האישי של בעל הדירה ובהתאם לשטח המצוי בדירה כיום רוב אלו הצובעים את ביתם נעזרים בשירותיהם של חברות צביעה ובעלי מקצוע מומחים בתחום בשילוב של מעצב פנים ניתן ליצור מכל בית ארמון.

צביעה בשילוב אפקטים תעניק לכל קיר חיים משלו ונוכחות ואישיות משלו לכל צבע אספקט אחר במראה הבית. ניתן להיעזר באתרים השונים של חברות המייצרות צבעים לקבלת מידע על אספקטים מרהיבים לחידוש ועיצוב הבית. לדוגמה שימוש בשבולונות לעיצוב הקיר.

דבר חשוב יש לזכור כי בכדי להפוך את הבית שלנו לבית חלומות זה לא העיקר של בחירת הצבעים והאפקטים שהם מייצרים על מנת שחידוש הבית יהיה ושלם יש צורך בבעל מקצוע שיודע ומכיר את העבודה בתחום עיצוב הבית ובשימוש בצבעים בעלי אפקט וצבעים דקורטיבים הגימור הוא הפרט החשוב ביותר בכל העבודה גימור לא מושלם נותן מראה הפוך לגמרי מה שרוצים לקבל לעומת גימור מושלם שיוצר למעשה את הטאצ' הסופי בעיצוב הבית. סיוע בבעל מקצוע מיומן ומקצועי יוכל לסייע אף בעיצוב הבית בקבלת רעיונות לביצוע עבודות הצבע השונות. צביעת דירה בצבעים מיוחדים

לסיבום, ניתן ליצור מכל דירה או בית פשוט ארמון של ממש בעזרת שימוש נכון בצבעים  וסיוע של בעלי מקצוע איכותיים

קרא עוד על פתרונות מתקדמים לצביעת דירות – לחץ כאן