הובלות קטנות בצפון ככה עוברים דירה ביעילות!

להוביל עד הבית, בעלות זולה

הובלות נתפסות לנו בראש כדבר מייגע  המצריך עבודה קשה. יש הובלות אלו, של משרדי ענק או של בתים גדולים במיוחד. רוב ההובלות הם פשוטות הרבה יותר ומצריכים את שירותיה של חברות הובלות קטנות בצפון ולא מעבר לכך.

ככל שחברת ההובלה גדולה יותר ומחזיקה צי משאיות ומשאיות משולבות במנופים- מחירי ההובלה מתייקרים. אף אם אינכם צריכים הובלה גדולה עדיין יגבה ממכם מחיר יקר יותר, אלא אם כן תפנו מראש לחברת הובלה המציעה שירותי הובלות קטנות בצפון, המצריכות לוגיסטיקה פשוטה יותר ולכן מחירם נמוך יותר בהובלות קטנות בצפון.

מי יכול להיעזר בשירותי הובלות קטנות בצפון?

הראשונים אשר יפנו להובלות קטנות בצפון ויפסחו על פני כל חברות ההובלה הגדולות הם הסטודנטים. סטודנטים צריכים בסך הכל הובלה של תכולת דירת חדר במעונות או יחידת דיור קטנה. מרבית הפעמים המעבר הוא מדירה מרוהטת לדירה מרוהטת אחרת ולכן אין צורך בהובלת רהיטים כבדים. עבור סטודנטים שירותי ההובלות קטנות בצפון מתאימות בדיוק, אינם צריכים לשלם יותר לחברת הובלות המחזיקה מנופים, משום שאינם זקוקים לאחד כזה.

דיירי בתים שכורים, העוברים לדירה מרוהטת אחר- יסתפקו בשירותי הובלות קטנות בצפון, גם אם מדובר בדירה של 4 חדרים- רוב הדברים נשארים בדירה וכל מה שיש להעביר אלו חפצים אישיים וכלי בית. בעלי בתים של חדר עד שלושה חדרים , גם יפנו להובלות קטנות בצפון,משום שכמות הרהיטים אינה גדולה.

לפני שפונים לחברת הובלות, רצוי להעריך בעין כמה רהיטים וחפצים עליכם להעביר. הובלות קטנות בצפון כוללות גם הובלות המחושבות לפי רהיטים, כך שאם יש לכם בסך הכל להעביר מיטה ושידה- אין ספק כי יותר משתלם עבורכם לבחור בסוג הובלה כזה.את שאר החפצים תוכלו להעביר ברכב הפרטי שלכם או ברכב של חבר.

הובלות קטנות בצפון אלו הובלות המתאימות לאנשים שאין ברשותם יותר מדי חפצים ורהיטים, ובכל זאת נזקקים לשירותי הסבלים ולשירותי השינוע שמציעה חברת ההובלות. מחיר הובלות קטנות בצפון נמוך יותר, ונע בין הובלת חדר אחד בסך 500 שקלים ועד הובלת דירת שלושת חדרים ב2500 שקלים בסך הכל.