פתיחת סתימות ביוב עבודה רצינית לאינסטלטור

הבטחתי שאמשיך להרחיב על עבודות אינסטלציה שונות. למען השכל הטוב..

פתיחת סתימות ביוב:

כשהביוב סתום:

כשהביוב נסתם לא ניתן להתעלם מכך. הדברים הראשונים שמתחילים להרגיש כאשר ביוב נסתם הינם ריח רע, תחושה שהמים באסלות או בכיורים מסרבים לפנות את עצמם ולעיתים מתחיל לראות גם שטפי זוהמה ברחובות. אין ספק בכך שביוב סתום מוביל להרבה מאד עוגמת נפש. הריחות המסריחים והלכלוך יוצרים תחושה של חוסר באוויר צח וראוי לנשימה. בהתאם, בדרך כלל לא עובר זמן רב מרגע סתימת הביוב ועד לרגע הזמנת שירותי פתיחת סתימות ביוב. כך, אף אחד לא רוצה להישאר עם ביוב סתם ולכן הקריאה לאיש מקצוע היא מידית ומהירה.

אינסטלטור עבור פתיחת סתימות ביוב:

כדי להתגבר על סתימות ביוב יש להזמין שירותים של אינסטלטור או אנשי מקצוע המבינים היטב בתחום זה של אינסטלציה. הרבה פעמים נדמה לאנשים כי הם מסוגלים לפתור את הבעיה בכוחות עצמם. כך, נעשים ניסיונות של שימוש בפומפה כזו או אחרת, פתיחת ביוב וסגירתו וכן הלאה. אולם גם אם הדבר מאפשר מרווח נשימה למעט זמן, במהרה הסתימה חוזרת לה ואין להתחמק מהזמנת שירותי אינסטלציה עבור פתיחת סתימות ביוב. פעולות של פתיחת סתימות ביוב עשויות להיות מייגעות ביותר גם עבור מומחים ומנוסים ביותר בתחום זה. רוב ההתייגעות הינו תוצר של המאמץ הפיזי וחוסר הנעימות המלווים את התהליך.

איך מתבצעת פתיחת סתימות ביוב?:

כדי שביוב יגיע לכדי מצב של סתימה הוא צריך להיות מלא בדברים שלא מתאימים למעבר בביוב, שלא מצליחים להמשיך עם הזרם ובדרך כלל לא מספיק אחד כזה. מטרת פתיחת הסתימה הינה להוציא את אותם גורמים שמובילים למצב הסתימה. למשל, הרבה פעמים מתגלה כי הסיבה לסתימה היא מגבונים רבים שהורדו במי השירותים עד שיצרו גוש שלם שחסם את מעבר המים. דברים רבים נוספים יכולים להיות במוקד הסתימה ויש לשחרר אותם כדי לשחרר סתימה.

כמה זה עולה?:

פתיחת ביוב יכולה להיות פשוטה ויכולה להיות מורכבת מאד ולכלול תהליך ארוך ומייגע. המחיר הוא בהתאם. אם מדובר בהליך קצר ופשוט המחיר ינוע סביב 200 שקלים. לעומת זאת מקרים שדורשים זמן יגיעו עד לשבע מאות שקלים ואף יותר מכך.

סך הכל. זה יכול להשמע רע ולא נעים. אך הסיפור לא בעייתי. קריאה בתזמון נכון לאינסטלטור מקצועי, יכול להשאיר את הבעיות מאחור במהירות, ואם אובדן של כמה מאות שקלים. ייתכן שאם הייתם שואלים את אישתי היה עדיף לבזבז אותם בפוקס. אבל חבר'ה ריח רע, פיצוצים וביוב זה לא משהו שהייתם רוצים להתעסק איתו.