טיפים כיצד לבחור מצבר לרכב

כיצד יודעים שהמצבר נגמר? למי קוראים שנגמר המצבר? כיצד יודעים איזה מצבר מתאים לרכב? האם להתקין לבד או להעזר בשירותיו של מתקין מוסמך? כל התשובות לכל השאלות.

ברוב המקרים שישנה החלשות במערכת החשמלית של הרכב האשם המרכזי הוא מצבר הרכב. זה שכיח וקורה כמעט לכולם ששוכחים כאשר יוצאים בחיפזון מן הרכב את הרדיו דולק או ששוכחים אורות דולקים ולאחר כמה שעות כבר לא ניתן להניע את הרכב היות והמצבר נגמר. במיוחד בחורף שאז על פי תקנות משרד התחבורה יש להדליק אורות במהלך כל היום כולו בדיקה שיגרתית של מערכת החשמל ברכב יכולה למנוע עוגמת  נפש גדולה להיתקע עם הרכב. אחד הסימנים הינם החלשות האורות מחוץ לרכב ובתוך הרכב, הנעה קשה אלו בדרך כלל סימנים מקדימים לסיום חייו של המצבר. מצבר תיקני אמור להחזיק כשנתיים הכל תלוי בגודל המצבר ובסוג איכותו. לכן יש להלחיף כמעט כל שנתיים מצבר לרכב. ישנו הבדל בין רכב המונע על בנזין לבין רכב המונע על סולר. רכב המונע על סולר דורש הנעה גדולה יותר מרכב המונע על  בזנזין ולכן ברכבי דיזל לכן כם המצבר ברכבים המונעים על סולר הסיכוי שיחזיק פחות

הידעת או לא קראת? מהי תוחלת חיים של מצבר?

מעמד הוא גדול. מצבר אטום לרכב

איזה מצבר מתאים לרכב?

כל רכב הינו אישיות בפני עצמו ואן דומה רכב מסוג מסוים לרכב מסוג אחר מידת התצרוכת של חשמל המסופק על ידי המצבר משתנה מרכב לרכב ישנם רכבים אשר יסתפקו במצבר 50 אמפר וישנם כאלו שיצטרכו הרבה יותר. חובה להתייעץ עם בעל מקצוע איזה מצבר מתאים לרכב שנמצא ברשותכם.

למי קוראים כשהמצבר אינו מניע את הרכב?

ישנם כאלו שאומרים לעצמם "בשביל מה אני משלם ביטוח? ניתן להזמין גרר או חילוץ דרך חברות הביטוח השונות אך למעשה לפעמים מחכים עד שיגיע שירות חילוץ של הגרר כמה שעות טובות בנוסף כאשר מגיע שירות חילוץ של גרר עם מצברים לרכב נצטרך לשלןם מחיר כמעט כפול עבור המצבר היות וחברות הגרר השונות מנצלות את העובדה שכעת בעל הרכב תקוע ומעוניין לשלם כל מחיר העיקר להמשיך בדרך. רכב חשמלי העובד על מצבר

אך למעשה אין יותר חובה לקרוא לישורתי דרך של חברות הביטוח ישנו היום שירות התקנת מצברים לרכב עד הבית שירות זה ניתן על ידי חברה מקצועית מומחית בתחום המצברים וכך תוכלו לחסוך מאות שקלים בקניית המצבר לרכב אין צורך עוד בלשלם פרעי תיווך גבוהים אין צורך להמתין שעות ארוכות עד שיגיע החילוץ ניתן תוך שיחת טלפון קצרה אחת לקבל שירות התקנת מצבר עד הבית ולא לשלם מחירים הזוים עבור מצברים לרכב.

הפתרון הקל ביותר והנוח ביותר להחלפת המצבר ברכב. לא רק כאשר תקועים ניתן לשירות זה אלא אפילו אם אינכם מעוניינים לבזבז כמה שעות עבודה על דבר פעוט כמו החלפת מצבר לרכב תוכלו בכל מצב ובכל מקום לקרוא לשירות החלפת מצברים עד הבית.

מאמר מעניין עבורךמצברים – האנרגיה החשמלית הניידת שגורמת לרכב שלך לנוע