על שעווה ושיער

מה קטע עם הסרת שיער לגברים ? מראה השעיר לגברים הוא עכשיו יצא מהאופנה. נשים רבות כיום לא מוצאים אתגבר עם גוף שעיר אטרקטיבי. כיום זה לא נדיר עבוראדם ללוות את בת זוגולסלון המקומי . עכשיו זמנים השתנו גברים מתחילים לבקר בסלון ככל נשים, לתת לעצמם את חוד החניתבנראה טוב.

המגמות להסרת שיער לגברים גדלו בקפיצות . פעם, לפני הרבה זמן להסרת שיער לגברים הייתה מוגבלת רק לספורטאים , כגון מרכז ספורט ספיר . אבל עכשיו הסרת השיער של היום לגברים נחשבת לחלקמגבר מטופח. גברים רבים הולכיםלגוף כמעט ללא שיער, על מנת למשוך בני זוג אטרקטיביים יותר .

הסרת השיער לגברים הוא הולכת וגוברת ואנשים מחפשים את הדרך הטובה ביותר כדי להיפטר משיערםהם רוצים את השיטות המהירות והקלה ביותר להסרת שיער למרבה המזל, יש אפשרויות רבות נגישות להסרת השיער לגברים לבחור את הגברים השיטה הטובים ביותר צריך לדעת את היתרונות וחסרונות של שיטות השונות.

שעווה היא דרך מצוינת להיפטר משיער מיותר אם אתה יכול להרשות לעצמךזה יהיה שיער חינם לכ 4-6 שבועות. זה יכול להיות די כואב תלוי באיזה חלק של הגוף חשוף לשעווה.

גילוח כנראה השיטה הפופולרית ביותר להיפטר משיער העור יכול להיות מגורה ויש את הסיכון של חתכים קטנים . שיטה זו נמשכת כ 4-7 ימים בהתאם לקצב צמיחה מחדש .

טיפול לייזר להסרת שיער לגברים הוא ללא ספק דרך טובה להסרת שיער תהליך זה הוא ללא כאבים וקבוע. את הנפילה היא רק העלות, הוא יקר למדי.

כנראה השיטה הטובה ביותר להסרת השיער היא באמצעות קרם להסרת שיער . לאחר שימוש שיער יוסר למספר שבועות . המספר מדורג קרם בשוק . של קרם הוא מדורג מספר אחת מסיבות רבות. אבל אחד שבולט ביותר הוא שזה פשוט עובד. הם פיתח וקרם שעושה את מה טיפול בשיער יבש שהוא טוען באופן עקבי . המחיר שלהם הוא יותר מתחרותי נגד קרמים אחרים להסרת שיער ושיטות אחרות . חשוב מכל זה מהיר ויעיל , כלומר פחות זמן בחדר האמבטיה.

מתוך השיטות השונות הזמינות, הסרת שיער בשעווה היא אחד הפופולריים ביותר, נובעת בחלקו מהעובדה שהוא :

זול

  1. נוחה ( ניתן לעשות זאת בבית)
  2. נמשך כמה שבועות וברוב המקרים
  3. את התשובות הבאות לשאלות נפוצות שתעזורנה לך להחליט אם אתה יכול להיות מועמד טוב להסרת שיער בשעווה :

כיצד פועל הסרת שיער בשעווה ?

  • שילוב שעווה בשכבה דק על פניהעור. רצועת בד היא לחץ על חלקו העליון ולאחר מכן תלשה בתנועה מהירה הסרת השעווה יחד עםהשיערותאי עור מתים משאיר את העור חלק .
  • מה ההבדל בין שעווה חמה ושעוות קרות ?

חמות שעוות טובות להמס מעט מעל טמפרטורת גוף ולכן הם יכולים להתפשט בקלות בדלילות על פניה עור. כפי שהם להקשיח הם ללכוד את השיערבשעווהולכן הוא הוסר על ידי השורשים כאשר השעווה תלשה.

שעווה קרה הנן זמינות ברצועות מראש מצופים שניתן ללחוץ ישירות על גבי עור. השיער נדבק לשעווה ולאחר מכן להסיר עם פעולת המשיכה בחזרה המהירה. ( שעווה קרה ידועה גם בשעווה פרסית )

איזו השפעת הסרת שיער בשעווה אין לי על העור ?

  • כמו תאי עור מתים מוסרים בתהליך זה העור יכול להרגיש חלק למדי לאחר מכן. פעולת השעווה השיער גורמת לעור לעקוץ ורבים מוצאים קרם עור ריפוי מרגיע כדי להיות מועיל לאחר מכן. אנשים מסוימים מצאו את העור מגיב באדמומיות ובליטותשנעלמות אחרי כמה שעות .

האם יש אמצעי זהירות בריאותי שכדאי לזכור עם הסרת שיער בשעווה ?

  • מספר רופאים לא ממליצים על שעווה שיער לאנשים הסובלים מסוכרת או שיש לי דליות או זרימה לקויה כפי שהם רגישים יותר לזיהומים.

משתמשים של רטין, רנובה , או מומלץ לא להשתמש בשעוות שיער על הפנים כמו תרופות אלה נוטות להחליש את העור והקריעה של העור עלול להתרחש בעת הסרתה שעווה.

שעווה שיער לא צריך להיעשות באזורים של עור שנפגעו מיבלות , פצעונים , שומות או פריחות על עור אושהוא מגורה , סדוק או סובלים מכוויות שמש. אף פעם לא להחיל שעווהלקילוף , עור שבור או דליות. אף פעם לא להחיל שעווה להסרת שיער , כאשר הפטמות מאזור החזה .

  • על מה שגוף לשמש שעוות אזורים ?

זה חכם לבדוק שטח קטן ראשון אבל בדרך כלל שעווה ניתן להשתמשברוב חלקיהגוף.

  • כמה זמן לפני שמופיע שוב שיער או השתלת שיער ?
  • אתר מומלץ להשתלת שיערhttp://www.xn--8dbkiz4acbgb.tv/

בדרך כלל בין 3 ל 8 שבועות. שב ומגדל שיער פחות וזה בדרך כלל עדין יותר . סופו של דבר קצת שיער לא שב ומגדל .

  • כיצד ניתן למזער את הכאב או אי הנוחות ?

דרך פשוטה כדי למזער את אי הנוחות במידה רבה היא ללחוץ חזק על העור מייד לאחר רצועת השעווה היא משכה לכיוון השער. כדי להדגיש שוב, לעשות את זה מייד לאחר הרצועה היא משכה לכיוון השער. לחץ בחוזקה עםכרית האצבע אוכףהיד על שטחים גדולים .

בנוסף , משפשף קוביית קרח על האזור יכול לעשות הרבה כדי להפחית את הסיכון לנפיחותוגירוי בעור.

לסיכום : בהתאם לרמת רגישות של עור או סובלנות כאב, מרקם של שיער וקצב צמיחת שיער שלך, הסרת שיער בשעווה יכולה להיות אפשרות מעשית עבורך . בדקו את הקישורים בתיבת המשאבים לקבלת הצעות על איך לעשות את התוצאות אחרונה עוד ולבדוק אתספק טוב למגוון עצום של מוצרי השעווה האחרונים .