הסרת כתמים משטיחים בעזרת חברה מקצועית

שטיח הוא פריט ביתי האהוב על חלק מהאנשים, ונחשב לפריט מיותר, מעיק ומציק על החלק השני. השטיח תורם הרבה מאוד לבית. הוא משפיע ביותר על המראה ועל עיצוב הבית, הוא משלים את האווירה הביתית ומוסיף לבית נופך ייחודי. נוכחות של שטיח בבית משמעותית במיוחד בימי החורף הקרירים. אז מוסיף השטיח חמימות לבית, כך שניתן לשבת על הרצפה ולשחק, להסתובב בלי נעליים, וליהנות מאווירה נעימה וביתית. מנגד, השטיח מהווה סביבה צוברת לכלוך ואבק. פירורים נדבקים בין הסיבים, האבק מצטבר עליו בכל עת. והתחזוקה שלו דורשת מכם השקעה רבה. כמה פעמים בחודש אתם שואבים בעזרת שואב האבק את השטיח? כמה פעמים אתם נאלצים לגלגל אותו לצורך ניעור יסודי של הפירורים שהצטברו בו? רק אם יש לכם שטיחים בבית אתם יודעים כמה השקעה נדרשת מכם בשביל לשמור עליו ועל נקיונו…

מדוע יש צורך לפנות לניקוי מקצועי?

אבל גם אם אתם מתחזקים היטב את השטיח, ודואגים לבצע את הפעולות הנדרשות לצורך שמירה על הניקיון, יהיה עליכם לפנות אחת לתקופה לחברה לניקוי שטיחים מכל הסוגים. למנקה ספות מקצועי יש כלים ויכולות שלכם אין אותם, הוא מצויד במכשור מקצועי ובחומרי ניקוי שלא תוכלו להשיג אותם בצרכנייה השכונתית. ומשכך הוא מסוגל לבצע ניקיון יסודי של הספה בצורה מוצלחת ויסודית. ניקיון מקצועי כולל שאיבה עמוקה ויניקה של האבק שהצטבר, שכבות אבק אלו שבשאיבה ביתית אין לכם אפשרות להיפטר מהם ולשאוב אותם החוצה. ועוד, במקרים בהם השטיח 'מעוטר' בכתמים נדרשת עבודה מקצועית של הסרת כתמים משטיחים טיפול בכתמים חייב להתבצע אך ורק בעזרת חברה מקצועית שיש לה כלים וידע שיוכלו להם, לכתמים.

הסרת כתמים משטיחים וספות
הסרת כתמים משטיחים וספות

למה כדאי לכם להזמין שירות מקצועי?

אם בעבר היה על הלקוח לגלגל את השטיח ולהיטלטל אתו עד לבית העסק הנותן שירות של ניקוי שטיחים, הרי היום הכול קל יותר ופשוט. אפשר ליהנות מעבודה מקצועית שתתבצע אצלכם בבית. מנקה שטיחים מקצועי יגיע אליכם מצויד בכל הכלים הנדרשים ויבצע את העבודה בלי להטריח אתכם כלל. פרט זה משמעותי במיוחד אם מדובר בשטיחים ענקיים וכבדים או בשטיחים מקיר לקיר. בנוסף חשוב לכם גם לדעת כי כאשר אנשים מנסים להילחם בכוחות עצמם מול הכתמים העיקשים, הנזק עלול להיות רב על התועלת. כיוון ששטיח הוא אביזר רגיש ביותר. שפשוף רב מידי עלול להדהות את הצבע או לפגום באחידות המרקם והסיבים. פעמים שפשוף בעזרת חומר ניקוי עלול להסיר את הכתם, אך יחד עם הכתם תיפרדו גם מהצבע המקורי של השטיח. מנקה מקצועי יבצע עבודה יסודית ואחראית. הוא יסיר את הכתמים בצורה נכונה, כך השטיח לא יינזק מתהליך הניקוי. ואתם כלקוחות תהיו מרוצים מהעבודה שנעשתה עבורכם. תיהנו מכל היתרונות של השטיח האהוב עליכם, בלי התופעות הנלוות של לכלוך וכתמים.

למידע נוסף על ניקוי וחידוש ספות בקרו באתר ANYCLEANING