המדריך השלם למצברי רכב

מצבר אטום לרכב

כיום כמעט בכל בית ניתן למצוא רכב אחד או שניים שוק מכירת הרכבים בארץ פורח ומשגשג ומאות אלפי כלי רכב נמכרים כל שנה בישראל. אך לא כל בעל רכב או נהג יודע כיצד יש לטפל ברכב בשביל זה ישנם מוסכים. אמנם שמם של מוסכניקים אינו הולך לפניהם וכל בעל רכב נמצא בחיפוש מתמיד אחר מוסך אמין ומקצועי. בין כל טיפולי הרכב יש צורך גם בטיפול למצבר הרכב אך למעשה  רוב בעלי הרכבים מזניחים את הטיפול במבצר ולכן מחליפים מצברים כל תקופה קצרה יחסית. אורך חייו של מצבר נא לרוב בין שנתיים לארבעה שנים אך בלי טיפול נכון הוא יכול גם להיגמר מוקדם הרבה יותר.

ישנם כמה סימנים שניתן לראות כי המצבר חלש ועומד להיגמר אורות מחוונים חלשים התנעה בבוקר קשה (סטרטר ארוך) או תקתוקים בזמן הנעה  כל אלו סימנים שיכולים להצביע לנו כי המצבר עומד להיגמר. תמיד כדאי לרכוש מצבר לפני שהוא נגמר לגמרי ואז נתקעים עם הרכב שאינו מניע. לרוב כאשר נתקעים עם הרכב שאינו מניע ינצלו זאת הרבה מוסכים וגרריסטים למיניהם כדי לגבות מחיר יקר ומופרז עבור המצבר.

כיצד להניע מצבר

לפני שניגשים לרכישה של מצבר כדאי לדעת כמה דברים חשובים שיועילו ברכישת המצבר קודם כל עליכם לדעת את גודל המצבר שברצונכם לרכוש לכל רכב מותאם מצבר לפי צריכת החשמל שהרכב צורך. חובה להתאים את המצבר לצריכה של הרכב לפי הוראות היצרן ולא לנסות להתאים מצבר שאינו מתאים לרכב דברזה עלול לגרום לבעיות חמורות בתפקוד המנוע והרכב  כדי לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלנו  ניתן לבדוק ברשת האינטרנט או לשאול בעל מקצוע שמבין.

שנית עלינו לבדוק האם המצבר מתאים לאקלים של מדינת ישראל בה אנו חיים ישנם מצברים המיובאים מחו"ל ואינם מתאימים לעבודה באקלים החם של ישראל ובעקבות זה אינם מאריכים ימים או גורמים בעיות בהנעה ובתפקוד המנוע והרכב. לכן חובה לשאול לפני שרוכשים האם המצבר מתאים לעבודה בישראל.

כמו כן ישנם כמה סוגי מצברים ישנו סוג מצברים הדורש טיפול וישנו סוג מצבר שאינו מצריך טיפול תקופתי לעצלנים שבנינינו מומלץ לרכוש מצבר שאינו מצריך טיפול תקופתי.מצבר לרכב

בנוסף עלינו לדעת מהיכן לרכוש מצבר לרכב ישנם מגוון רחב של חנויות לאביזרי רכב או מוסכים שמוכרים מצברים אך לרוב המחיר שנשלם אצלם יהיה יקר בהרבה מהמחיר האמיתי של המצבר כיון שכל אלו רוצים "לגזור קופון" על חשבון הלקוח.

אך לא תמיד חייבים לשלם מחיר יקר עבור מצבר איכותי ההמלצה של כל בעלי המקצוע ומועדוני הרכב השונים היא לרכוש מצבר מחברת מצברים המשווקת ומספקת מצברים לכל סוגי הרכבים בחרה שכזו תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי מצברים מכל יצרניות המצברים בארץ ובעולם כך תוכלו לבחור מצבר איכותי שמתאים לרכב שלכם במחיר הוגן . בנוסף חברה שכזו מספקת שירות עד הבית אין צורך כבר להטרטר עם הרכב עד למוסך תוכלו להתפנק בבית על כוס קפה והמצבר יגיע עד אליכן הביתה ללא עלות נוספת כמובן שבנוסף תוכלו לקבל התקנה של המצבר שתהיה מקצועית ואמינה לא מומלץ לנסות להתקין את המצבר בכוחות עצמכם אמנם אין זו פעולה מסובכת למדי אך התקנה שאינה נכונה יכולה לגרום קצרים או לשרוף את מחשב הרכב לכן מומלץ להתקין אצל בעל מקצוע.

לסיכום, כדי לרכוש מצבר איכותי במחיר טוב עבור הרכב שלכם חפשו אחר חברת מצברים איכותית שמספקת את כל סוגי המצברים כך תוכלו להיות בטוחים בתקבלו מצבר איכותי במחיר טוב.

לקבלת מצבר עד הבית לחצו כאן

כמו כן ניתן לקרוא מידע על המדריך למצבר התקוע בכביש באתר מכירתרכבלפירוק.co.il

מדריך 2: איך נבחר מצבר איכותי שיתאים בדיוק למכונית שלנו?